اخبار

اخبار ورزشی خوب سال 2022

پنج زن خدمه روی هوا بازی بالتیمور اوریولز در مقابل تامپا بی ری در سن پترزبورگ، فلوریدا بودند.

ملانی نیومن گوینده بازی به بازی Orioles به صورت بازی به بازی دعوت به بازی را انجام داد، تحلیلگر بیسبال و نویسنده MLB.com سارا لنگس تحلیلگر غرفه بود، آلانا ریزو گزارش های میدانی را انجام داد و هایدی واتنی و لورن گاردنر نمایش‌های قبل و بعد از بازی را بر عهده داشت.

ریزو به نیویورک تایمز گفت: «احساس متفاوتی ندارد. من همیشه در هر بازی که انجام داده‌ام، صدای مردانه در گوشم بوده است. بنابراین، انجام یک بازی که در آن صداها ملانی و سارا باشند، این یک احساس منحصر به فرد و یک دیدگاه منحصر به فرد از بازی خواهد بود. این هیجان انگیز است که بخشی از چنین چیزی باشید.”

نوشته های مشابه

گاردنر در توییتی گفت که این یک «لحظه‌ای به من است» و تلاش‌های او و همکارانش برای رسیدن به این لحظه تاریخی را تصدیق کرد.

امسال، NHL همچنین تاریخ ساز شد، زیرا دو بازی آن که در ایالات متحده و کانادا نمایش داده شد، تمام زنان پخش کننده و خدمه تولید را به نمایش گذاشتند – از گویندگان گرفته تا اپراتورهای دوربین، و حتی تکنسین های داخل کامیون های تولید.

حضور زنان در نقش های پخش و تولید در ورزش چیز جدیدی نیست، اما این لحظه ای باورنکردنی در تاریخ برای جشن گرفتن برای نمایندگی است. ما با تمام زنانی که برای رسیدن به این لحظه سخت تلاش کرده‌اند جشن می‌گیریم – و به تیم پخش بروید!

در بازی های امسال لحظات تاریخی زیادی برای جشن گرفتن وجود داشت.

از جمله اولین ورزشکار تراجنسیتی که علناً مدال کسب کرده است! کوئین، هافبک تیم فوتبال زنان کانادا، پس از شکست 3-2 سوئد در ضربات پنالتی، به همراه هم تیمی های خود طلا گرفت.

کوین سال گذشته در شبکه های اجتماعی ظاهر شد، با ضمایر آنها/آنها و تنها با “کوین” اجرا شد. از آن زمان، آنها به حمایت از ورزشکاران ترنس و فراگیری در ورزش کمک کرده اند.

کوین در شروع بازی‌ها در اینستاگرام نوشت: «از دیدن «کوئین» در ترکیب و اعتبارم احساس غرور می‌کنم. «از اینکه می‌دانم قبل از من المپیکی‌هایی وجود داشته‌اند که نمی‌توانند حقیقتشان را به خاطر دنیا زندگی کنند، غمگینم.»

و افزودند: “من نسبت به تغییر خوشبین هستم. تغییر در قوه مقننه. تغییر در قوانین، ساختارها و طرز فکر.”

اولین باشگاه فوتبال جهان که دارای گواهینامه کربن خنثی است، دارای منوی ورزشگاه گیاهی است و 100% از انرژی های تجدید پذیر تامین می شود.

فیفا، نهاد حاکم بین المللی فوتبال، اخیرا Forest Green Rovers را به عنوان سبزترین باشگاه فوتبال در جهان به رسمیت شناخت. سازمان ملل، باشگاه فوتبال Forest Green Rovers را به عنوان اولین باشگاه فوتبال بدون کربن در جهان تایید کرده است. همچنین اولین و تنها باشگاه فوتبال حرفه ای وگان در این سیاره است.

دیل وینس، رئیس باشگاه، می‌گوید: «همه ما هر روز درباره اینکه چگونه خانه‌هایمان را نیرو می‌دهیم، چگونه سفر می‌کنیم، چه چیزی می‌خوریم و چگونه پول خود را خرج می‌کنیم، تصمیم می‌گیریم. “اگر ما در جهت متفاوتی برویم، می توانیم نتیجه متفاوتی بگیریم.”

علاوه بر منوی کاملاً وگان برای هواداران و بازیکنان، استادیوم FGR، “The New Lawn” با 100٪ انرژی تجدید پذیر از پنل های خورشیدی روی سقف و آسیاب های بادی روی تپه نزدیک تغذیه می شود. یک ربات با انرژی خورشیدی چمن را چمن زنی می کند.

خود زمین کاملاً بدون کود مصنوعی مدیریت می‌شود – زمین‌بان جلبک‌های دریایی اسکاتلند را می‌پاشد و علف‌های هرز را با دست می‌پاشد و آن را بسیار سبزتر از زمین فوتبال معمولی آغشته به آفت‌کش‌ها می‌کند.

مردم به من گفتند که باشگاه را می کشم و هیچکس نمی آید. با خودم فکر کردم، این بدان معناست که ما پیام خود، کارمان در زمینه پایداری را به مخاطب جدیدی می‌رسانیم، مخاطبی که نسبتاً دست‌نخورده از این نوع چیزها، دنیای هواداران فوتبال است. فوتبال به ما یک پلت فرم فوق العاده برای ارتقای پایداری می دهد.

یک سازمان کالیفرنیا با ارائه آموزش رایگان موج سواری به سیاه پوستان، بومیان و رنگین پوستان با نژادپرستی در موج سواری مبارزه می کند.

یک سازمان مستقر در کالیفرنیا به نام «Color the Water» با ارائه آموزش‌های رایگان موج‌سواری به سیاه‌پوستان، بومی‌ها و رنگین پوستان، با نژادپرستی مبارزه می‌کند. در حالی که موج سواری راهی عالی برای حرکت دادن بدن است، اما همیشه برای همه قابل دسترسی نبوده است.

همانطور که در مستند Color the Water درباره نژادپرستی در موج‌سواری گزارش شده است، از نظر تاریخی، افراد سیاه پوست، بومی و رنگین پوست که به دلیل محرومیت عمدی و محیط‌های خصمانه در موج‌سواری موج‌سواری می‌کنند، وجود ندارد. سازمان غیرانتفاعی امیدوار است که تغییرات را در داخل و خارج از آب تشویق کند.

رنگ آب پس از قتل جورج فلوید آغاز شد. این سازمان فقط با ارائه آموزش های رایگان موج سواری به سیاه پوستان، بومیان، رنگین پوستان در منطقه لس آنجلس شروع به کار کرد و اکنون به عنوان فضایی متنوع، ضد نژادپرستی، فراگیر و امن در تمام طول سال برای صدها موج سوار BIPOC کار می کند.

دیوید مالانا، یکی از بنیانگذاران Color the Water، به ABC7 گفت: «ما اینجا هستیم تا برابری ایجاد کنیم تا بتوانیم فضای امنی برای لذت بردن از اقیانوس داشته باشیم. “اقیانوس متعلق به هیچ کس نیست و هدیه ای است که همه ما باید از آن لذت ببریم.”

بنیان‌گذاران Color the Water نسبت به کاری که انجام می‌دهند پرشور هستند و تجربه‌ای دست اول از تبعیض در این ورزش دارند. دیوید مالانا یک مربی و خالق نسل اول فیلیپینی آمریکایی است و لیزل جکسون یک والیبال حرفه‌ای سابق است. درس‌های موج‌سواری رایگان برای سیاه‌پوستان، بومی‌ها و رنگین پوستان تازه شروع تأثیرگذاری آن‌ها است – و بودجه آنها کاملاً از طریق کمک‌های مالی تأمین می‌شود که به حفظ آنها کمک می‌کند. دروس آنها کاملا رایگان برای کسانی که می خواهند شرکت کنند.

یک تیم راگبی نیوانگلند اولین سازمان ورزشی حرفه ای شد که به 1% برای سیاره پیوست

New England Free Jacks اولین سازمان ورزشی حرفه ای در جهان شد که به عنوان یک عضو تجاری 1% برای Planet، 1% از کل درآمد را به طرح های پایداری متعهد کرد.

از طریق 1% برای سیاره، 1% از درآمد تعهد شده برای حمایت از سازمان‌های غیرانتفاعی متمرکز بر طرح‌های پایداری مانند دسترسی به غذا، آب پاک، کاهش زباله و مدیریت موثر زمین اختصاص خواهد یافت.

الکس مگلبی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران فری جکس، در بیانیه‌ای گفت: در Free Jacks ما متعهد به ایجاد یک جامعه جهانی هستیم که ریشه در تبدیل جهان به مکانی بهتر از طریق ورزش بزرگ راگبی دارد. ارزش‌های سازمان ما فراتر از رشته راگبی است، و ما خوشحالیم که با حمایت از گروه‌های مستقر در نیوانگلند که به طور فعال دنیایی بهتر برای نسل‌های آینده می‌سازند، بخشی از راه‌حل‌های پایدارتر در خانه باشیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن وقت خود به عنوان داوطلب و همچنین منابع خود برای یادگیری بهتر و به اشتراک گذاشتن روش هایی هستیم که می توانیم با هم برای رسیدن به یک دنیای سالم تر کار کنیم.”

نیازی به گفتن نیست… برو جکهای آزاد! ما با این تیم برای تاریخ سازی ورزش راگبی و ورزش به طور کلی جشن می گیریم! ما امیدواریم که آنها اولین نفر از بسیاری از سازمان های ورزشی (و سایر کسب و کارها!) باشند که نقش خود را در محافظت از سیاره زمین تشخیص می دهند – هیچ ورزشی در یک سیاره مرده!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا