سفر و گردشگری

5تا از بهترین مکانها برای بازدید در ایتالیا و محل اقامت

آیا هیچ کشوری در روی زمین وجود دارد که تاریخ خود را به سبک ایتالیا بپوشاند؟ ویرانه‌های رومی با پالازوهای دوره رنسانس کنار هم قرار گرفته‌اند، در حالی که آسمان‌خراش‌های مدرن سایه‌های بلند خود را بر کلیساهای نئوکلاسیک می‌اندازند. اما دلایل زیادی وجود دارد که چرا این کشور پنجمین کشور پربازدید در جهان است – مناظر متحرک توسکانی، سواحل شنی ساردینیا، اعتبار مد میلان، و غذاهای لذیذ تقریباً در همه جا از آلپ به پایین.

بنابراین، از خیابان‌های باستانی رم گرفته تا آب‌راه‌های پر آب ونیز، زیبایی بی‌آرام دریاچه‌های ایتالیا تا زرق و برق خیره‌کننده ساحل آمالفی، در اینجا بهترین مکان‌ها را برای بازدید در ایتالیا انتخاب می‌کنیم، از جمله جایی که در بالای ایتالیا باید بروید. شهرها و مقاصد زیبای تعطیلات

1-فلورانس

Firenze، مهد رنسانس، یکی از شهرهای هنری بزرگ اروپا است. با نقاشی‌های دیواری جوتو و گیرلاندایو، بوم‌های بوتیچلی و برونزینو، و مجسمه‌های میکل آنژ و جیامبولونیا، هنر و معماری بسیار خوبی در دیوارهای باستانی آن وجود دارد که به راحتی می‌توان غرق شد. اما، در فلورانس خوش تیپ چیزهای بیشتری از موزه ها و بناهای تاریخی وجود دارد. از مغازه های عجیب و غریب و صنایع دستی با کیفیت پر شده است. شهری زنده با زندگی فرهنگی التقاطی که اپرا، موسیقی کلاسیک و هنر معاصر را در بر می گیرد.

رستوران و صحنه زندگی شبانه نیز بسیار پررونق است، و با توجه به نزدیکی شهر به تپه‌های پوشیده از انگور Chianti و همچنین دیگر شهرهای هنری توسکانی مانند آریزو، سیه‌نا و لوکا، فرار برای مدتی استراحت بسیار راحت است. اندازه کوچک فلورانس به این معنی است که همه چیز بسیار در دسترس است و بیشتر مناظر اصلی در فاصله چند قدمی یکدیگر قرار دارند. در مجموع، این یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن به ایتالیا برای استراحت در شهر است. در واقع متمدن ترین مقاصد طولانی آخر هفته اروپا است.

2-ونیز

روزهایی وجود دارد که بازدیدکنندگان از این جعبه جواهرات نفیس یک شهر دو به یک از مردم محلی بیشتر هستند، و زمانی که رسیدن از ایستگاه به میدان سنت مارک یک جنگ است. اما با وجود این، ونیز هرگز ظرفیت خود را برای جادو کردن از دست نمی دهد: بیرون آمدن از ایستگاه برای استقبال از کانالی پر زرق و برق با گنبد سن سیمئون پیکولو فراتر از آن، اعم از اینکه برای اولین بار این کار را انجام می دهید یا برای صدمین بار، شگفت انگیز است. . و حتی در دوره‌های اوج بازدید، هرگز بیش از یک پل با کمپی‌های آرام (مربع)، کلیساهایی که مدوناهای درخشان را در خود پنهان کرده‌اند، یا کاخ‌های زیبای گوتیک فاصله ندارید.

پاتوق‌های محله‌ای پرجنب‌وجوش نیز وجود دارد، که نشان می‌دهد در ونیز چیزهای بیشتری نسبت به ثروت‌های هنری بی‌نظیر قرن‌های گذشته وجود دارد: این شهر همچنین یک کندوی فعالیت‌های معاصر است. فراتر از نمایش‌های متناوب دوسالانه هنر و معماری که همه چیزهای برتر را در سطح بین‌المللی به نمایش می‌گذارد، جمعیت رو به کاهش شهر سخت تلاش می‌کند تا ونیز معاصر را خلاق، سازنده و بسیار پر جنب و جوش نگه دارد.

3-رم

رم تقریباً سه هزار سال است که وجود داشته است و با این حال تمام آن وزن تاریخ را با سبکی دلچسبی به دوش می کشد. این شهری است که صمیمیت و مقیاس انسانی یک روستا را با جاذبه های فرهنگی یک کلان شهر اروپایی تاریخی و پر از هنر ترکیب می کند. ویرانه‌های کلاسیک و مکان‌های عبادت مسیحی اولیه در کنار – یا گاهی اوقات در زیر – کاخ‌های رنسانس و فواره‌های باروک قرار دارند. اما تراتوریاهای بزرگ محله، فروشگاه‌های عجیب و غریب و صحنه‌های پرهیاهوی آپریتیو نیز وجود دارد.

قانون طلایی برای بازدیدکنندگان؟ سعی نکنید زیاد داخل آن بگردید. رم با سرعت کمتری نسبت به بسیاری از شهرهای شمالی حرکت می‌کند، و برای لذت بردن از آن باید در کافه‌های پیاده‌رو و همچنین تماشای همه جاذبه‌های فرهنگی بزرگ وقت بگذارید. آب و هوای معتدل مدیترانه ای شهر یکی دیگر از جاذبه های متقاعد کننده برای بازدیدکنندگان از شمال خنک است، اما جاذبه اصلی همیشه انرژی تپنده مکانی است که زندگی را به عنوان نوعی تئاتر زندگی می کند.

4-میلان

میلان می تواند برای کسانی که با رم و فلورانس آشنا هستند و از مرکز شهری لمباردی انتظار بیشتری دارند شگفت انگیز باشد، زیرا این شهر از نظر ظاهری و ظاهری در اروپای شمالی تر است. پایتخت مد و طراحی ایتالیا، دارای چشم‌اندازی بین‌المللی بین‌المللی، غذا و نوشیدنی‌های پر جنب و جوش و تعداد زیادی هتل متناسب با همه بودجه‌ها است. بناهای تاریخی با آسمان‌خراش‌های مدرن کنار هم قرار گرفته‌اند، در حالی که تعدادی از ساختمان‌های شهر دارای حیاط‌های داخلی تماشایی هستند که عمدتاً کشف نشده باقی مانده‌اند.

اما چیزی که تا حد زیادی بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند، خریدهای عالی شهر است – فروشگاه‌های طراحان در منطقه Quadrilatero D’Oro قرار دارند، در حالی که فروشگاه‌ها، مغازه‌های خیابانی و بوتیک‌ها در گوشه و کنار شهر یافت می‌شوند. سپس جاذبه‌های فرهنگی، به‌ویژه دوئومو، سالن اپرای اسکالا و گالری هنری پیناکوتکا دی بررا و در صومعه سانتا ماریا دل گرازیه، نقاشی دیواری معروف شام آخر لئوناردو داوینچی وجود دارد.

5-توسکانی

در بسیاری از نقاط دیگر جهان، فرهنگ یک امر اضافی اختیاری است، کاری که در اوقات فراغت خود انجام می دهید. در توسکانی، ریشه همه چیز است – البته نه به شیوه ای نخبه گرایانه. نقاشی دیواری پیرو دلا فرانچسکا روح منطقه‌ای را تابیده می‌کند که مدت‌ها پول خود را صرف زیبایی و کیفیت کرده است. اما یک کاسه سوپ ریبولیتا نیز که با کاولو نرو فصلی تهیه شده و با مارپیچ روغن زیتون تازه فشرده سرو می شود، نیز همینطور است. توسکانی همچنین غرور شدید و مراقبت از جزئیات را با رفتارهای بی تکلف و بی تکلف ترکیب می کند.

این مجموعه دارای مجموعه ای از شهرهای تاریخی و مملو از هنرهای زیبا است که بیش از اندازه کافی برای دیدن، انجام دادن، خوردن و نوشیدن برای پر کردن یک آخر هفته طولانی کافی است. در گذشته، هر کمون توسکانی برای پیشی گرفتن از بقیه توطئه می‌کرد و نتیجه آن شرمساری از ثروت است. علاوه بر فلورانس، سیه‌نا، پیزا، لوکا و آریزو همگی حداقل یک روز ارزش دارند و تپه‌های کوچک‌تری مانند سن جیمینیانو، کورتونا و ولترا نیز برای جلب توجه رقابت می‌کنند. اما اجازه ندهید هنر شما را از مناظر منحرف کند: تاکستان‌های چیانتی و مونتالچینو، معادن سنگ مرمر کارارا در شمال لوکا یا نوار ساحلی وحشی مارمما، همگی مکان‌هایی هستند که باید در ایتالیا ببینید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا