آموزشی

بهترین وب سایت ساز ها برای استفاده در سال 2021

اگر کسب و کاری دارید یا در فکر راه اندازی یک کسب وکار هستید یک وب سایت برای شرکتتان می تواند بسیار مفید باشد و شما را درمسیر پیشرفت قرار دهد تا به اهداف خود برسید. داشتن وب سایت برای هر شغلی لازم است. برای مثال اگر شما فروشگاه دارید می توانید با یک وب سایت فروشگاهی محصولات خود را راحتتر و باهزینه ی کمتری به فروش برسانید و سود بیشتری داشته باشید و یا حتی اگر خدماتی ارائه می دهید داشتن وب سایت بهترین راه برای معرفی خدمات شماست. اما اگر یک محصول خاص تولید می کنید داشتن وب سایت از واجب ترین کارها برای شماست زیرا در معرفی برند شما نقش مهم و تأثیر گذاری دارد.

من قصد دارم 5 مورد از بهترین سازندگان وب سایت در بازار را به شما نشان دهم تا بتوانید به راحتی یک وب سایت پریمیوم بسازید که بازدیدکنندگان را جذب کرده و فروش ایجاد کند.

https://jalebamooz.com/other-tutorials/laptop-powerbank-buying-guide-and-tips/

1. کجابی

این چیزی است که من شخصاً برای BusinessExplained.com استفاده می کنم و کاملاً تحت تأثیر آن هستم.

کجابی برای افرادی است که می خواهند به راحتی دوره ها، برنامه های مربیگری، برنامه های عضویت یا هر محصول دیجیتالی را که تصور کنید بفروشند.

همان طور که گفتم این یکی از بهترین پلتفرم های ساخت وب سایت است که شامل یک سازنده وب سایت کاملاً کاربردی، یک سیستم بازاریابی ایمیلی، نرم افزار ایجاد دوره، یک ویژگی وبلاگ جامع و بسیاری موارد مفید دیگر است. این پلتفرم به شما کمک می کند تا یک سری چنل ایجاد کنیدتا صفحاب وب را به یکدیگر متصل و به آرامی پیشنهادات را معرفی کنید و سعی کنید آن ها را افزایش دهید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا ایمیل هایی بسازید تا هر زمان شخصی در وب سایت شما عضو می شود به شما خبر دهد.

اکثر بهترین دوره هایی که در گذشته خریداری کردم در پلتفرم کجابی بود. و بسیاری از محبوب ترین کارآفرینان در اینترنت از کجابی برای فروش دوره ها و برنامه های خود استفاده می کنند.

من چند ماهی است که از کجابی استفاده می کنم و در اینجا تعدادی از برداشت هایم از آن وجود دارد:

استفاده از آن بسیار ساده تر از آنچه انتظار داشتم است. من توانستم به سادگی متن و تصویر را از حدود 20 تا 30 پست وبلاگ وردپرس در پست های وبلاگ کجابی فقط در یک روز کپی و جایگذاری کنم.

این بهترین پشتیبانی مشتری را دارد که تا به حال برای هر سازنده وب سایتی تجربه کرده ام. تماس با خدمات مشتری برای حل هر مشکلی در عرض یک روز آسان است. من در گذشته فقط از وردپرس با تم های سفارشی استفاده می کردم، و زمانی که مشکلات فنی رخ می داد، تا حد زیادی در خودم بودم.

انتقال مشترکین ایمیل از Mailchimp به سیستم ایمیل کجابی آسان بود. من به سادگی نیاز داشتم که آن مشترکین ایمیل را به یک فایل csv صادر کنم، آن فایل را به کجابی وارد کنم، و با چند بار پنجره، انتقال کامل شد.

ایجاد دوره با کجابی فوق العاده آسان بود. من می‌توانم هر صفحه یا پست وبلاگی را در وب‌سایت خود داشته باشم، کاربران را با چند کلیک به صفحه فروش یا صفحه پرداخت دوره آموزشی خود هدایت کنم.

می توانید برای محصولات و خدمات خود پیشنهادهایی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد هر ترکیبی از محصولات و خدماتی را که می خواهید بفروشید. همچنین افزایش فروش و فروش متقابل محصولات خود را در هر مرحله از قیف فروش که مشتریان شما در آن هستند، بسیار آسان می کند.

2. تم Divi برای وردپرس

من شخصا از Divi برای وب سایت AnalyticsExplained.com خود استفاده می کنم.

Divi for WordPress برای افرادی است که خواهان بالاترین گزینه های شخصی سازی ممکن برای ساخت وب سایت های بصری خیره کننده هستند. راه های بی شماری وجود دارد که می توانید طرح بندی اشیاء صفحه، فونت ها، انیمیشن ها، پاورقی ها و موارد دیگر را سفارشی کنید. می توانید از این موضوع و وردپرس برای ساخت هر نوع وب سایتی که تصور می کنید استفاده کنید.

از زمان این ضبط، من از Divi برای وب سایت AnalyticsExplained.com خود استفاده می کنم و چند سالی است که از آن استفاده می کنم.

همانطور که اشاره کردم، این یک موضوع برای وردپرس است و برای استفاده طولانی مدت از وردپرس به حداقل دانش فنی نیاز دارید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از استفاده از وردپرس بدانید:

احتمال اشتباهی وجود دارد که می تواند ناشی از تداخل افزونه، تنظیمی که باید در یک فایل پشتیبان تغییر کند و موارد دیگر ایجاد شود.

هر چند سال یا بیشتر، ممکن است نیاز به ویرایش فایل‌های باطن داشته باشید، که ممکن است برای برخی افراد بسیار خطرناک و عملی باشد. قبل از انجام این کار، باید مطمئن شوید که همیشه از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید.

شما باید امنیت را به طور متوسط ​​جدی بگیرید و مطمئن شوید که از افزونه های امنیتی استفاده می کنید که به کاهش مشکلات امنیتی احتمالی کمک می کند.

3. مربع

Squarespace بسیار محبوب است و برای افرادی است که می خواهند از ساده ترین گزینه برای ایجاد هر نوع وب سایت استفاده کنند. اگر قصد فروش خاصی ندارید و خود را فنی نمی دانید، به احتمال زیاد Squarespace نیازهای شما را برآورده می کند.

همچنین، من برای چند ماه از آن استفاده کردم و توانستم یک وب سایت ایجاد کنم که در چند روز اول استفاده از آن عالی به نظر برسد.

چیزی که باید بدانید این است که از زمان این ضبط، فاقد گزینه نوار کناری برای پست های وبلاگ است. اما، می توانید یک افزونه نوار کناری جداگانه برای آن عملکرد دانلود کنید.

4. Clickfunnels

Clickfunnels برای افرادی است که می‌خواهند قیف‌های بازاریابی و فروش ایجاد کنند که فروش و فروش متقابل محصولات را به مشتریان شما در حین پیشرفت در این قیف‌ها آسان کند.

اگر تا به حال محصولی را به صورت آنلاین خریداری می کنید و بلافاصله به چند صفحه وب دیگر منتقل می شوید که در آن محصولات گران قیمت تری برای اضافه کردن به سفارش شما به شما پیشنهاد می شود، احتمالاً در قیف Clickfunnels بوده اید.

https://salemziba.com/introducing/top-hair-transplant-centers/

در پایان هر قیف، مشتریان شما به یک منطقه عضویت (میزبانی شده توسط Clickfunnels) که شامل پیشنهادات شما است، برده می‌شوند.

یک ویژگی متمایز آموزش های Clickfunnels این است که حجم عظیمی از آموزش ها درباره تجارت دیجیتال است. به طوری که راسل برانسون یک سرس کتاب عالی درباره ساخت وب سایت های فروش و افزایش ترافیک سایت دارد که به شدت توصیه می کنم آن ها را بخوانید.

5. Shopify

Shopify بهترین سازنده وب سایت برای افرادی است که می خواهند محصولات فیزیکی بفروشند.

تمام ابزارهایی را که برای فروش محصولات، مدیریت سفارشات، مدیریت حمل و نقل، ایجاد و تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی دیجیتال و موارد دیگر نیاز دارید، فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا