اخبار

بهترین اپلیکیشن های خبری

 

  • Apple News برای دسترسی مقرون به صرفه به اخبار برتر
  • grond newsبرای شناسایی سوگیری سیاسی
  • yahoo news برای یک برنامه خبری ویدیویی
  • News360 برای سادگی
  • Flipboard برای یک برنامه خبری شخصی

1.بهترین برنامه خبری برای دسترسی مقرون به صرفه به منابع خبری برتر اخبار اپل (iOS، macOS)

اپل نیوز ممکن است محبوب ترین برنامه در این لیست نباشد، اما برای راحتی کاربران محصولات اپل نیم امتیاز دریافت می کند—این برنامه قبلاً روی دستگاه ها نصب شده است و می توانید سیری را فعال کنید تا داستان هایی را بر اساس برنامه هایی که دارید پیشنهاد دهد. استفاده کرده اید و سایت هایی که در سافاری مرور کرده اید.

نوشته های مشابه

من می‌توانم بگویم که Apple News با طرح ممتاز 9.99 دلاری در ماه بهترین لذت را می‌برد، زیرا بسیاری از مقالات در این برنامه برای غیر مشترکین در دسترس نیستند. اپل از ارائه نسخه آزمایشی رایگان و برنامه پریمیوم خود به کاربران خودداری نمی‌کند – که بسیاری از مردم را غرغر می‌کند – اما من فکر می‌کنم قیمت آن موجه است. در حالی که می‌توانید مقالاتی را از منابع فقط اشتراکی در سایر برنامه‌های موجود در این فهرست بخوانید، در نهایت پس از تعداد معینی مقاله با مشکل نیاز به اشتراک در آن انتشارات مواجه خواهید شد – یا بدتر از آن، با این درخواست مواجه خواهید شد. در اولین تلاش خود پرداخت کنید. با این حال، با Apple News+، نه تنها به بسیاری از معروف‌ترین منابع روزنامه‌نگاری فقط با اشتراک، مانند وال استریت ژورنال و TIME، بدون پرداخت دیوار دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه می‌توانید به داستان‌های صوتی اپل نیز گوش دهید.

2.بهترین برنامه خبری برای شناسایی سوگیری سیاسی اخبار زمینی (iOS، اندروید، وب)

ظاهر Ground News کمی کسل کننده است، اما برنامه مطمئناً آن را از راه های دیگری جبران می کند.

در بالای هر مقاله خلاصه ای به طول پاراگراف به نام Ground Summary وجود دارد. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید برای خواندن یک داستان وقت بگذارید (که می توانید با کلیک بر روی منبع تحت پوشش کامل انجام دهید) سطح کمی بیشتر از عنوان اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

Ground News به ارائه طیف وسیعی از دیدگاه‌ها افتخار می‌کند، و من دیدم که این موضوع با ویژگی‌های Across the Spectrum و Factuality به دست آمد. وقتی بخش پوشش کامل یک مقاله را مرور کردم، با سه نوار با طول و رنگ متفاوت مواجه شدم: یک نوار آبی برای نشان دادن منابع چپ‌گرا، قرمز برای منابع راست‌گرا و سفید برای منابعی که در جایی قرار می‌گیرند. در مرکز. هنگامی که روی یکی از آن نوارها کلیک می کنید، برنامه به طور خودکار مقالات مشابه را از منابعی که با آن احساسات همسو هستند را نشان می دهد.

Ground News همچنین دارای چیزی است که آنها آن را توزیع سوگیری برای داستان های سیاسی می نامند، که نشان می دهد یک داستان یا موضوع تا چه حد نسبت به یک طرف خاص از طیف سیاسی مغرضانه است. اگر به نظر می رسد داستانی بیش از حد به نفع یک طرف سنگین باشد، Ground News هشداری ارائه می دهد که ممکن است داستان یک “نقطه کور” باشد. برای دسترسی به یک گزارش کامل، که منابع بیشتری و سوگیری‌های سیاسی آن‌ها را نشان می‌دهد، باید هزینه طرح پریمیوم را بپردازید. با طرح ممتاز، از جمله موارد دیگر، مقالات سفارشی را نیز بر اساس عادات خواندن به شما توصیه می‌کنید.

اگر درک بهتر از تمایلات و انگیزه های منابع خبری برای شما مهم است، باید بگویم که Ground News ارزش این هزینه را دارد.

قیمت زمین نیوز: رایگان; طرح حق بیمه از 3.99 دلار در ماه شروع می شود

3.بهترین برنامه خبری برای اخبار ویدیویی یاهو نیوز (iOS، اندروید، وب)

یاهو نیوز زیبا است: پاشیدن رنگ های زرد و بنفش کمی شخصیت بیشتری به پلتفرمی که من واقعاً دوست داشتم اضافه می کند. اما این فقط به ظاهر نیست.

اکثر برنامه ها مقالاتی را از موضوعات مختلف در یک مکان قرار می دهند، اما Yahoo News فید شما را طوری سازماندهی می کند که قبل از رفتن به موضوع بعدی، مقالات مشابه را با هم ببینید. این باعث شد که کل تجربه خواندن استرس کمتری داشته باشد.

چیزی که یاهو را بیش از همه متمایز می کند، امکان مشاهده اخبار شما از طریق ویدیو است: یک برگه کامل برای اخبار ویدیویی وجود دارد. بهتر از این، اگر شما مانند من هستید و دامنه توجه یک ماهی قرمز را دارید، از توانایی پیمایش در زمانی که ویدیویی که در حال حاضر نیمه تماشا می‌کنید همچنان پخش می‌شود سپاسگزار خواهید بود. این با شکوه است.

این برنامه به تبلیغات اجازه می دهد هر از چند گاهی که در فید و مقالات خود حرکت می کنید، نگاهی بیاندازند، اما از آنجایی که استفاده از تمام ویژگی های برنامه کاملاً رایگان است، می توانم بگویم که این موضوع چندان آزاردهنده نیست.

قیمت یاهو نیوز: رایگان

4.بهترین برنامه خبری ساده News360 (iOS، اندروید، وب)

News360 بیش از یک دهه است که وجود داشته است و کار فوق العاده ای در جمع آوری اخبار از چندین منبع، بر اساس علایق و ترجیحات شما انجام می دهد.

می‌توانید News360 را برای اتصال به آن ساده و کارکرد آن ساده، با ویژگی‌های پسندیدن و دوست نداشتن و گزینه‌ای برای گوش دادن به اخبارتان، مشابه داستان‌های صوتی در Apple News، پیدا کنید. اخبار صوتی در News360 نیز یک ویژگی ممتاز است، اما برخلاف اپل نیوز، صدا برای همه داستان‌های این برنامه در دسترس است، که آن را به یک پیروزی برای دسترسی تبدیل می‌کند. با این حال، روایت روباتیک و خودکار ممکن است کمی به عادت کردن نیاز داشته باشد.

جوایز دیگر انتخابی برای مشاهده مقالات در Reader News360 یا در منبع اصلی است. من شخصا متوجه شدم که خواننده طراحی شیک‌تری دارد و به اندازه وب‌سایت‌های منبع اصلی برای بارگیری زمان نمی‌برد، اما گاهی اوقات خواندن مقاله در سایت منبع معتبرتر است.

News360 قیمت: رایگان; طرح Premium News360 از 1.99 دلار در ماه شروع می شود (دسترسی به مقالات پولی را شامل نمی شود)

بهمن اخباری که هر روز منتشر می‌شود می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما با داشتن برنامه‌های مناسب، لازم نیست چنین باشد—شما می‌توانید اخباری را که می‌خواهید، به روشی که می‌خواهید دریافت کنید و به سرعت ادامه دهید. با آنچه در جهان اتفاق می افتد.

5.بهترین برنامه خبری برای سرپرستی شخصی فلیپ بورد (iOS، اندروید، وب)

Flipboard مبتنی بر ایده ایجاد یک مجله دیجیتالی است که توسط شما تهیه شده است – مجموعه ای از داستان ها که از انتخاب شما از منابع خبری، وبلاگ ها و هر سایت دیگری که می توانید به Flipboard (که تقریباً همه آنهاست) وصل کنید، استخراج شده است. این برنامه با RSS reader هم مرز است، اما قطعاً بیشتر یک برنامه خبری است، بنابراین آن را کاهش داد.

می‌توانید با Flipboard به همان اندازه که دوست دارید گسترده یا خاص باشید: آن را به سمت یک موضوع کلی مانند فناوری یا بهره‌وری هدایت کنید، یا یک سایت خاص را مشخص کنید که می‌خواهید با آن همراه باشید، و Flipboard همه چیز را یکپارچه با هم ترکیب می‌کند.

وقتی صحبت از رابط کاربری به میان می‌آید، Flipboard از دیگر برنامه‌های جمع‌آوری خبر پیشی می‌گیرد: این جریان طبیعی به نظر می‌رسد، چه بخواهید داستان‌های برتر روز را بررسی کنید و چه بخواهید به چیزی عمیق‌تر بپردازید که به طور گسترده پوشش داده نشده است. در صورت لزوم، پادکست‌ها، توییت‌ها و ویدیوها را می‌توان در کنار داستان‌های خبری جاسازی کرد.

این فقط برای شما نیست – می توانید مقالاتی را در یک مجله Flipboard جمع آوری کنید تا با خانواده یا با یک تیم در محل کار به اشتراک بگذارید و به سایر افراد کمک کنید تا روی آنچه در بخش های خاص مهم است تمرکز کنند و سر و صدای اضافی را حذف کنید.

از آنجایی که Flipboard طرح جامع اشتراک برای دسترسی به انتشارات چندگانه را ندارد، متوجه شدم که داستان‌هایی از مکان‌هایی مانند WSJ یا سایر نشریات دارای دیوار پرداختی را چندان ندیده‌ام. در عوض، Flipboard اغلب داستان‌هایی را از نشریات کوچکتر و رایگان توصیه می‌کند.

قیمت فلیپ بورد: رایگان; بسته به منبع، ممکن است مجبور باشید برای مشاهده داستان های خاص هزینه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا