سفر و گردشگری

5 گام برای توریست بودن در شهر خود

توریست بودن در شهر خود به اندازه یک شهر خارجی آسان نیست، اما با گنجاندن فعالانه پنج عنصر می توانید تجربه های جدید سفر محلی را پیدا کنید که تقریباً به همان اندازه خارق العاده هستند.

رویکردی بدیع

سفر به سرزمین های عجیب و غریب راه تنبلی برای سفر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری پول و زمان صرف کنید تا به آنجا برسید، سپس اجازه دهید مقصد کار را برای شما انجام دهد.

و منظور من از “کار” بیشتر این است که شما را با تازگی بدشانم. برای ما مسافران، این خوراکی‌های بدیع شامل بوهای ناآشنا، مزه‌هایی است که نمی‌توانیم در خانه تکرار کنیم، زبان‌های خارجی، مناظری که دوربین‌ها نمی‌توانند ثبت کنند و ارتباطات اجتماعی جدید. تجربیات ذهن باز و تغییر دهنده دیدگاهی که از چنین تازگی به دست می آوریم دلیل سفر ماست

اما برای به دست آوردن مقدار مناسبی از تازگی به پاسپورت نیاز ندارید. با توریست بودن در شهر خود می توانید آن را در حیاط خلوت خود پیدا کنید.

فقط کمی کار بیشتر می خواهد.

در اینجا نحوه انجام این کار، توسط توریست بازی ماجراجویی اخیر ما در زادگاه ما در ونکوور، کانادا نشان داده شده است.

5 عنصر برای گردشگر بودن در شهر خود

• (دوباره) وصل شوید
  • کاری غیرعادی انجام دهید
  • چند طعم بد بو پیدا کنید
  • بداهه
  • تنظیم را تغییر دهید

(دوباره) وصل شوید

تجربه‌های عالی سفر شما را به همراهان سفرتان نزدیک‌تر می‌کند و شخصیت‌های جدید و به یاد ماندنی را برای داستان زندگی‌تان معرفی می‌کند.

هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید مانند یک توریست در شهر خود به آن دست پیدا کنید.

در مورد ما، این دوستان ما دیوید و کامیل بودند که شروع به اتصال مجدد کردند. آنها از ما و دوستمان پل دعوت کردند تا برای یک گشت و گذار محلی به آنها بپیوندیم. ما چند سالی بود که با هم قرار نداشتیم، بنابراین مشتاق بودیم که با هم همراه باشیم.

انجام یک کار غیر معمول

آیا توجه کرده‌اید که اگرچه جاذبه در همه جای زمین یکسان است، اما بیشتر مردم ترجیح می‌دهند به جای نزدیک به خانه، از روی پل‌های سرزمین‌های دور بانجی پرش کنند؟

سفر این کار را با ما انجام می دهد. به هر دلیلی، این به ما این حس را می دهد که کارهایی را که جرأت نمی کنیم (یا مزاحم) در خانه انجام دهیم، امتحان کنیم.

اما شما می توانید بدون ترک زادگاه خود نیز این احساس را به خود بدهید.

در مورد ما، بانجی جامپینگ، فعالیتی نبود که دیوید و کامیل در اسکله برای ما داشتند.2 در عوض، ما در حیاط خلوت بزرگ هارولد به چیدن بلوبری رفتیم.

بدیهی است که چیدن زغال اخته آن نوع فعالیت مملو از آدرنالین نیست که شما به کسی پول می دهید تا فیلم بگیرد تا روزی به نوه هایتان نشان دهد. اما این کاری است که ما معمولا انجام نمی دهیم. و در منطقه ای بود که در غیر این صورت هرگز به آن نمی رفتیم، گوشه ای دورافتاده از حومه ونکوور ریچموند. بنابراین برای یک تجربه جدید سفر مناسب است.

بعلاوه، من و کیم 9 پوند زغال اخته ارگانیک را در سطل های زباله و یک پوند در شکممان به عنوان سوغاتی جمع آوری کردیم.

چند طعم بد بو پیدا کنید

غذا سنگ بنای سفر است زیرا برای حداقل چهار حواس از پنج حواس، احساسات جدیدی ایجاد می کند. (صدا مرزی است.) و مانند بانجی جامپینگ، هنگام سفر احساس می کنیم که مجبور به خوردن ماجراجویانه تر هستیم.

اما غذا هم سفر می کند. بنابراین آسان است که سلیقه خود را بدون ترک شهر به سفر ببرید.

به خصوص در مورد ما آسان است. ما در ریچموند بودیم، جایی که برخی از مناطق آن‌قدر چینی هستند که صاحبان کسب‌وکار به خود زحمت نمی‌دهند انگلیسی را روی بیلبوردهایشان بگذارند. و بسیاری از این مشاغل رستوران هستند.

پل، که یک آژانس بازاریابی رستوران را اداره می کند، از اطرافیان پرسید و راهنمایی دریافت کرد تا به HK BBQ Master برود. من و کیم در مورد آن شنیده بودیم. ما در واقع آن را در نتفلیکس دیده بودیم. ست روگان دیوید چانگ را در صبحانه، ناهار و شام به آنجا برد.

اما HK BBQ Master اجازه نداده بود پانزده دقیقه شهرتش به سرش برود. هیچ عکسی از حامیان مشهور آنها وجود نداشت، هیچ صفی از گردشگران وجود نداشت و قیمت ها مناسب بود. مهمتر از همه، بشقاب ما از مرغ، گوشت خوک و اردک باربیکیو با بوک چوی در کناره، حداقل به چهار حواس ما ضربه زد و در کل حداقل 4.5 از 5 بود.

✓ بداهه نوازی کنید

برای به حداکثر رساندن تازگی در سفر، باید بداهه بسازید. برنامه‌ریزی همه چیز از قبل ممکن است به شما این امکان را بدهد که تمام «جاذبه‌های برتر» را انتخاب کنید، اما در را بر روی تجربیات به یاد ماندنی‌تری که راهنماهای سفر و وبلاگ‌ها پوشش نمی‌دهند، می‌بندد.

بنابراین در روز گردشگر بودن در شهر خود فضای زیادی برای تکان دادن بگذارید تا با جریان حرکت کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

بداهه ما دسر بود. برای ارضای شیرینی‌مان و تکمیل باربیکیو اومامی‌مان، نقشه‌های گوگل را برداشتیم، «دسر» را جست‌وجو کردیم، و نقطه‌ای در اطراف را که جالب به نظر می‌رسید و قبلاً هرگز در مورد آن نشنیده بودیم، انتخاب کردیم: نانوایی Kam Do.

به طور غیرقابل توضیحی، تنها کاری که کام دو نمی تواند انجام دهد این است که کارت های اعتباری را بپذیرد، بنابراین مجبور شدیم با 15 دلار پول نقدی که به دست آوردیم بسنده کنیم. معلوم شد که زیاد است. مجموعه‌ای عجیب از «کیک‌های همسر» ظاهراً معروف آن‌ها، موچی چای سبز و بادام‌زمینی، کیک پنیر، و آناناس، لوبیا سبز، و نان‌های تارو را برای ما به ارمغان آورد.

این ترکیبی بسیار خاطره انگیزتر از دو پیمانه بستنی از بستنی‌فروشی‌های ونکوور بود که «باید در هنگام بازدید از آن امتحان کنید».

تنظیمات را تغییر دهید

برای یک تجربه جدید از سفر، باید احساس کنید که در جای خود نیستید. به همین دلیل است که ما به دنبال معماری، مناظر و محیط های غیرعادی هستیم. آنها هیبت و قدردانی ما را نسبت به نبوغ انسان و مادر طبیعت بیدار می کنند.

ممکن است چندان عالی نباشد، اما می‌توانید با جست‌وجو به مناطقی که کارهای روزمره‌تان هرگز شما را نمی‌برد، به طور مشابه در شهر خود احساس نابخردی کنید.

مزرعه زغال اخته هارولد و رستوران های ریچموند این معیار را برای ما رعایت کردند. آخرین پیت استاپ ما، ساحل آیونا نیز همینطور بود.