فیلم دوربین عکاسی آنالوگ

اطلاعات فروش

فیلم دوربین های عکاسی آنالوگ نگاتیو و اسلاید رنگی و سیاه سفید

110-120-126-135

فیلم 35میلیمترکداک رنگیKodak35mm

Kodak Ektar 25 Pro Color Negative Film Phr135-36

فیلم  اسلاید کداک Kodak35mm رنگی

 Kodak-Ektachrome-100-Plus-professional-35mm-film
color reversal film

 فیلم کداک1600  نگاتیو پک ده تایی رنگی  
Kodak35mm
kodak EKTAPRESS GOLD
PROFESSIONAL
Color Negative Film.Film negatif couleur
Negative Farbfilm Pelicula Negative  en color
pro pack 1600
24x36mm

 
فیلم آگفا کروم اسلایدAgfachrome 50S
Agfachrome 50S Professional
VOOR 36 KURENDIA S135-36
Een verpakking met een onbelichte kleurenfilm
van het type Agfachrome 50S Professional. 135
rolfilm voor 36 opnames (24 x 36 mm)
. Bedoeld voor diapositieven
فیلم اسلاید 135آگفا کروم
AGFACHROME 200 RS 

فیلم دوربین عکاسی پولاروید
 
 
 
 
 
ساختار فیلم عکاسی سیاه سفید
فیلم های عکاسی با تعدادی از لایه های امولسیون حساس به نور بسیار متشکل از نمک نقره و / یا رنگ  پوشیده شده اند. هنگامی که نور اجازه می دهد تا امولسیون را در معرض قرار گرفتن، مراکز فعال ترکیب می شوند تا یک تصویر پنهان ایجاد کنند که باید از طریق استفاده از مواد شیمیایی عکاسی توسعه یابد. این امر مستلزم قرار گرفتن در معرض فیلم در یک ظرف تاریک به مجموعه ای از راه حل هایی است که باید با توجه به درجه حرارت، زمان توسعه و با آشفتگی مناسب یا مخلوط کردن راه حل ها کنترل شود
  
   
  
. سپس فرآیند توسعه باید با راه حل توقف متوقف شود. بعد، مواد امولسیونی بدون اکستنشن که شامل نمک و رنگ های نقره ای غیر استفاده می شود پاک می شود و فیلم ثابت می شود و سپس برای استفاده شسته می شود و خشک می شود. توسعه، توقف، تثبیت و پاکسازی باید در شرایط تاریک اتاق یا در تانک های توسعه نیافتاده انجام شود و فیلم باید در تاریکی کامل مورد استفاده قرار گیرد. سختی دما، مدت زمان و تحریک معمولا بستگی به فیلم مورد استفاده دارد. به عنوان مثال، فرایند Kodachrome K14 نسبت به فرایند E6 که برای اککتروم، فوجیمروم و دیگر فیلم های معکوس رنگ استفاده می شود، بسیار سخت تر است.

سرعت امولسیون تعیین می کند که چقدر نور باید برای افشای فیلم در یک دوره زمانی معین استفاده شود. امولسیون فیلم با توجه به شماره ISO خود (سازمان بین المللی استاندارد) رتبه بندی می شود که نشان می دهد سرعت نسبی فیلم. شماره ایزو شامل ASA (Association of Standards Association) و DIN (Doha Industri Norm) درجه بندی شده است. شماره ASA به طور مستقیم با سرعت فیلم قابل مقایسه است، در حالی که سیستم DIN از یک مقیاس لگاریتمی استفاده می کند (افزایش 3 درجه DIN نشان دهنده افزایش حساسیت فیلم با یک عامل دو است). یک مشخصه استاندارد ISO برای فیلم شفاف Fujichrome Velvia 100 100/21 درجه است که به ASA 100 و DIN از 21 درجه می رسد. بسیاری از اندازه گیری های قرار گرفتن در معرض، به ویژه در دوربین های قدیمی آمریکایی، مطابق با اعداد ASA کالیبره می شوند، در حالی که دوربین های اروپایی از معادل DIN استفاده می کنند. در مواردی که ایزو به عنوان یک شماره واحد (به عنوان مثال 200) مختصر باشد، تنها رتبه بندی ASA ارائه می شود. عدد بزرگتر ایزو نشان می دهد که فیلم های سریع با ISO 25 از یکی از کمترین فیلم های موجود است و ISO 1600 یکی از سریع ترین ها است. یک فیلم دارای رتبه ISO 200 دارای دو برابر سریعتر از یک فیلم با رتبه ISO 100 است. از آنجا که میکروسکوپ یک پلت فرم نسبتا پایدار با ویژگی های خوب نور است، فیلم هایی که در محدوده 50-200 ISO قرار دارند معمولا برای میکروسکوپ های تصویری استفاده می شوند.

فیلم به چند دسته تقسیم می شود که بسته به اینکه آیا برای سیاه و سفید / سفارشی است (جدول 1 برای گزینه های فیلم سیاه / سفید) یا عکاسی رنگ (جدول 2 برای انتخاب فیلم های رنگی را ببینید). فیلم های رنگی به دو نوع تقسیم می شوند: فیلم های رنگی که شفافیت های مثبت (رنگ هایی مانند تصاویر مشاهده شده) و منفی های رنگی (رنگ هایی که به تصاویری که در تصویر میکروسکوپ متصل هستند، مثل سبز برای قرمز و آبی برای زرد) چاپ بر روی کاغذ عکاسی برای نشان دادن رنگ های واقعی.

فیلم های رنگی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: فیلم هایی طراحی شده برای دریافت نور از ترکیب طیف نور روز و کسانی که برای دریافت نور داخلی و یا به اصطلاح تنگستن طراحی شده اند. به عنوان یک قاعده، اما با بعضی استثناها، شفافیت یا فیلمهای مثبت دارای پسوند «کروم» هستند مانند Kodachrome، Ektachrome، Fujichrome، Agfachrome و غیره. فیلمهای منفی رنگ معمولا دارای پسوند «رنگ» هستند مانند Kodacolor، Ektacolor، Fujicolor ، Agfacolor و غیره. هر کدام از این نوع فیلم ها در سرعت های مختلف و یا رتبه های ISO در دسترس است. بسته های فیلم نشان می دهد ISO از فیلم و اینکه آیا امولسیون فیلم برای نور روز یا روشنایی داخلی / تنگستن متعادل شده است (جدول 2 برای انتخاب فیلم های رنگی را ببینید). کاستی های مدرن 35 میلیمتری دارای یک کد (شماره DX نامیده می شوند) که اجازه می دهد تا پشت دوربین های ویژه طراحی شده به طور خودکار سرعت فیلم و تعداد نوردهی را تشخیص دهد.

فیلم های منفی رنگی و فیلم های سیاه و سفید باید بر روی ماشین های مخصوص چاپ (پردازنده های 60 دقیقه ای تجاری خود برای منفی های رنگ یا بزرگنمایی برای منفی های سیاه / سفید) چاپ شوند تا تصویر را در میکروسکوپ دیده شود. شفافیت رنگ یا فیلم نوعی مثبت، تصویر مثبت اصلی را مستقیما بر روی پایه فیلم بدون مرحله چاپ انجام می دهد. این مرحله در مرحله ای از منفی به چاپ می رسد که ممکن است فتو میکروسگراف کنترل روند چاپ را از دست بدهد و به طور غیرمستقیم این کنترل را به «ماشین های غیر تفکر» با فیلترهای رنگ اتوماتیک تبدیل کند، گاهی اوقات با نتایج ناامید کننده، به خصوص در مورد وفاداری تحویل رنگ.

دمای رنگ لامپ های هالوژن تنگستن موجود در میکروسکوپ های مدرن بین 2900 تا 3200 کیلوگرم بسته به ولتاژ مورد استفاده در رشته های لامپ متفاوت است. تولید کنندگان فیلم فیلم های 3200 کیلو متر را متعادل کرده و معمولا در کاستی نشان می دهند که این فیلم برای استفاده در محیط داخلی یا علمی طراحی شده است. فوجی یک فیلم شفاف بسیار خوب Fujichrome 64T را ارائه می دهد که سرعت امولسیون نسبتا کند را برای روشنایی تنگستن ارائه می دهد اما برای انجام کار با پردازش فیلم فشار طراحی شده است. برای فشار دادن یک فیلم ابتدا توسط یک یا چند f-stop متوقف می شود، سپس زمان توسعه در اولین توسعه به افزایش تراکم فیلم و افزایش کنتراست افزایش می یابد. این روش اغلب اشباع رنگ تصویر را افزایش می دهد.