سفر و گردشگری

5 مکان دیدنی در چین

1. شانگهای – مرفه ترین شهر چین

شانگهای، بزرگترین شهر چین، فضایی از سرزندگی دارد که می تواند از نظر مدرنیته با نیویورک و پاریس رقابت کند. به عنوان یکی از شهرهای پیشرو اقتصادی و تجاری جهان، مدرنیته شانگهای با خط افق بلندپروازانه نشان داده شده است.

  • بیشترین جاذبه های توصیه شده: بوند، باغ یو، شهر آبی ژوجاجیائو، پارک دیزنی لند، مرکز مالی جهانی شانگهای
  • تجربه منحصربه‌فرد: سریع‌ترین قطار جهان را تجربه کنید، از اوقات فراغت در باغ‌ها و شهرهای آبی چین لذت ببرید، از دیزنی لند دیدن کنید، از مرکز مالی دیدن کنید.
  • روزهای پیشنهادی: 1-3 روز

برخلاف پکن، جاذبه های گردشگری معروف زیادی در شانگهای وجود ندارد. با این حال، زیبایی بازدید از شانگهای نه در گشت و گذار از یک مکان به مکان دیگر، بلکه در احساس فضای مدرن شهر است.

شانگهای یک سیاست ترانزیت 144 ساعته (6 روزه) بدون ویزا دارد و می توانید سفر خود را به هانگژو، سوژو و نانجینگ تمدید کنید. علاوه بر این، این سیاست برای مسافرانی که با قایق، قطار یا پرواز به شانگهای می‌رسند معتبر است.

2. هانگژو – بهترین مکان بعدی برای بهشت

هنگامی که مارکوپولو در قرن سیزدهم به هانگژو آمد، آن را “زیباترین و زیباترین شهر جهان” اعلام کرد. یک ضرب المثل رایج چینی وجود دارد که می گوید: “بالاتر بهشت ​​است، پایین تر هانگزو و سوژو هستند.”

  • بیشترین جاذبه های توصیه شده: دریاچه غربی، معبد لینگین، موزه ملی چای، شهر آبی ووژن
  • تجربه منحصر به فرد: دور دریاچه غرب دوچرخه سواری کنید، از اجرای زنده تماشایی در دریاچه لذت ببرید، در شهرهای آبی استراحت کنید، فرهنگ چای چینی را تجربه کنید.
  • روزهای پیشنهادی: 1-2 روز

زیبایی “بهشتی” هانگژو صدها هزار مسافر را به خود جذب می کند و یک سیاست 144 ساعته بدون ویزا دارد. همچنین قطارهای پرسرعت مناسبی از/به شانگهای وجود دارد.

3. هوانگشان – زیبایی با شکوه

هوانگشان غرق در مناظر طبیعی زیبا و تاریخ است. از صخره‌ها و کاج‌های عجیب‌شکل در کوه‌های زرد شگفت زده شوید، از خانه‌های به‌سبک باستانی در روستاهای Xidi و Hongcun قدردانی کنید.

  • بیشترین جاذبه‌های پیشنهادی: کوه‌های زرد، روستای Xidi، روستای Hongcun
  • تجربه منحصر به فرد: منظره کوهستانی دیدنی، دریای ابرها، تور عکاسی، لذت بردن از چشمه آب گرم، بازدید از روستاهای باستانی
  • روزهای پیشنهادی: 3-4 روز

کوه‌های زرد چشم‌انداز کوهستانی خیره‌کننده‌ای را به مردم می‌دهند و روستاهای باستانی ظرافت و آرامش چین باستان را با خانه‌های سنتی قدیمی و رودخانه‌های جاری به خوبی حفظ شده‌اند.

روستاها، به عنوان مثال Hongcun، در اطراف کوه های زرد زمانی به عنوان مدینه فاضله چین باستان در نظر گرفته می شد.

4. سوژو – شهرها و باغ های آبی زیبا

سوژو به خاطر شهرک های آبی اطراف و باغ های سنتی چینی اش معروف است. باغ ها به طور هماهنگ مناظر ساخته دست بشر را با مناظر طبیعی ترکیب می کنند: معماری، نقاشی، خوشنویسی، و باغبانی با هم ترکیب شده اند و مانند مروارید در کنار دیوارها محصور شده اند. شهرهای آبی چین تصویری اساسی از روستاهای سنتی چین را در خود جای داده اند.

  • بیشترین جاذبه های توصیه شده: باغ مدیر فروتن، باغ طولانی، شهر باستانی تونگلی، کانال بزرگ
  • تجربه منحصر به فرد: بازدید از باغ های کلاسیک، استراحت در شهرهای آبی آرام، لذت بردن از قایق سواری در کانال بزرگ
  • روزهای پیشنهادی: 1-2 روز

30 دقیقه با قطار سریع السیر از شانگهای، 5 ساعت از پکن، ترکیب پکن، شانگهای و سوژو در یک تور بسیار راحت است.

5. هنگ کنگ – مانند هیچ کجای زمین

هنگ کنگ تلفیقی از فرهنگ هاست. بقایای گذشته استعماری آن، فرهنگ بریتانیا، فضایی مشترک با سنت چینی دارد. همچنین یک بهشت ​​خرید جهانی است که به خاطر فضای توریست پسند و گزینه های متعددش شناخته شده است.

  • بیشترین جاذبه های پیشنهادی: قله ویکتوریا، بندر ویکتوریا، دیزنی لند
  • تجربه منحصر به فرد: منظره چشم پرنده از قله ویکتوریا، خرید در بازارهای خیابانی، لذت بردن از دیم سام معتبر، وقت خانوادگی در دیزنی لند
  • روزهای پیشنهادی: 1-3 روز

مراکز خرید بزرگ Central and Admiralty و کارخانه مد خیابانی در Causeway Bay دلیلی برای بسیاری از مسافران برای سفرهای هنگ کنگ است. و اگر مجبور به انتقال از طریق هنگ کنگ هستید، در اینجا 5 کاری وجود دارد که باید انجام دهید تا از زمان توقف خود نهایت استفاده را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا